جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۳۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷

قلعه‌نوعی: رفتار نکونام بچگانه است

سرمربي استقلال درباره نکونام گفت: از او دلخورم کارهايي که انجام داد به عنوان کاپيتان تيم ملي و بازيکن باتجربه درست نبود با ما تمرين کرد اما با ما به هتل نيامد. از جواد انتظار نداشتيم اين حرکت بچگانه را انجام بدهد.
امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل استقلال خوزستان و حفظ صدرنشيني در نشست خبري در باره جواد نکونام گفت: از او دلخورم کارهايي که انجام داد به عنوان کاپيتان تيم ملي و بازيکن باتجربه درست نبود با ما تمرين کرد اما با ما به هتل نيامد. از جواد انتظار نداشتيم اين حرکت بچگانه را انجام بدهد.

وي در مورد پيوستن نکونام به باشگاه کويتي گفت: من اطلاع ندارم و باشگاه مي‌داند و خود نکونام. در مورد منتظري و مجيدي هم صحبت‌هايم را انجام دادم و نکونام هم اگر بيايد جلسه مي‌گذاريم و به نتيجه مي‌رسيم.

سرمربي استقلال در مورد نتايج قبل از دربي و تاثيرش در دربي گفت: طبيعي است که بازي قبل از دربي خيلي مهم است. اين را تجربه من مي‌گويد وقتي با برد به دربي مي‌رسي خيلي مهم است و يک سري دوستان فعاليتشان از امروز شروع مي‌شود و خبر داريم که نوع سوالا‌ت‌شان و قلم‌هايشان چگونه است و اميدوارم بازي دربي تماشاگر پسند شود چه آنهايي که به ورزشگاه مي‌ايند چه از پاي تلويزيون مي‌بينند.

وي افزود: از کلينيک استقلال، خانم محمدي، دکترنوروزي، دکترستوده تشکر مي‌کنم اميدوارم فردا مصدومان به ما اضافه شوند و مشکلي نداشته باشيم.

نوري فر در مورد رتبه 67 استقلال در جهان گفت: اين مساله را يک سايت معتبر منتشر کرده است و فدراسيون آمار و تاريخ يک فدراسيون معتبر است. 
نظر شما